bapok's FotoPage

By: bapok auww

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Sunday, 13-Aug-2006 09:31 Email | Share | | Bookmark
Perfume

PERFUME RM30.00
PERFUME TESTER RM5
LIST OF PERFUME 1
View all 19 photos...
Hi everybody..Thanks sebab sudi menjengah..Untuk pengetahuan you all...sebenarnya i membuat bisnes perfume kecil-kecilan orang kata....almaklumlah ..sekarang ni harga minyak dah mahal...harga minyak wangi i jer yang masih murah ...hehehe...jadi ...daripada u all membazir beli perfume sampai beratus-ratus ringgit tuh, baiklah berjimat dengan membeli perfume yang berbaloi harganya dan tahan lebih lama ...macam bateri eveready tuh ...hehheh ...baunya tahan lama (sehari jika letak di kulit & 2/3 hari jika letak dibaju..)

Perfume ni takder alkhohol, halal di bawa sembahyang ...Yang paling penting, ia SEMATA-MATA pati minyak wangi dan tiada sebarang campuran minyak putih. Sesiapa yang tak tau minyak putih tuh apa...ia bermaksud satu jenis minyak yang tidak bewarna (transparent) dan tidak mempunyai bau. Ia digunakan untuk dicampurkan dengan pati minyak wangi supaya nampak lebih banyak dalam botol. Patinya hanya sedikit dan yang lain semua minyak putih. Agak sukar untuk kita bezakan mana satu minyak wangi yg dah campur dgn minyak putih dan mana satu yang masih belum dicampur kerana warnanya sama. Kita hanya boleh tahu apabila kita memakainya, baunya tak tahan pun sehingga 2 jam, ada yang berubah bau jadi busuk @ tengik. Ada juga sesetengah minyak wangi yang akan berkeladak dibahagian bawah botol jika dicampur dengan minyak putih tetapi tidak semua. Sebab tuh agak susah nak bezakan melainkan bila dah pakai baru tahu...

Kesimpulannya, perfume yang i jual ni semata-mata pati minyak wangi. Sebab tu tak yah pakai bebanyak kalau tak nanti satu opis bau ...Disebabkan ianya comel, ia boleh disimpan dalam handbag atau kocek (untuk lelaki). Jadi u all takyah risau kalau terlupa nak sembur perfume masa kat umah ... sebab perfume penyelamat dah ada...Kalau u all nak tengok botol 5 cc tuh camner, bolehlah tengok kat atas tu ha ...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net